Er komt altijd een moment in je leven dat je te maken krijgt met verandering. Dit kan uiteraard op vele vlakken gebeuren.
Zakelijk is de kans groot dat u momenteel te maken heeft, danwel krijgt, met verandering. Dit heeft te maken met de tijdsgeest waarin we zitten. Sommigen noemen het een crisis. Sommigen noemen het transformatie. Zelf noem ik het liever verandering. Want dat is het. Er gaan dingen veranderen om u heen. Vroeg of laat zal het uw pad kruisen.
Mij heeft het zowel zakelijk als privé het pad gekruist. Is dit slecht? Welnee! Verandering is het mooiste wat een mens kan overkomen. Je kunt sommige deuren sluiten en anderen openen. Hoe mooi is dat?
In de reclame en communicatie wereld kan verandering zelfs absolute noodzaak zijn om te overleven! Want U weet vast wel…als U doet wat U deedt..krijgt u wat U…
Heeft alles te maken met doelen stellen. Welk doel hebt u voor ogen in deze hectische tijden? Wat wilt U bereiken? Dit zijn vragen die ik vaak bedrijven stel. Pas als deze doelen bekend zijn kan reclame, marketing en communicatie toegevoegde waarde bieden. En flink ook! Velen gingen U voor… Dat kon toen, en dit kan nog steeds.
Uit ervaring spreek ik dat bedrijven vaak bang zijn voor verandering. Heeft alles te maken met onbekend terrein. Vrij logisch ook.
Eens praten over verandering? (hoeft niet ineens alles te zijn, kan ook stapsgewijs…)